2014. január 8., szerda

Varázslónő




A Nő mindig is VarázslóNő...egy olyan mély és csodákkal átitatott minőség ez amit minden Nő magában hordoz az idők kezdete óta....előfordulhat azonban ,hogy a létkörök forgatagában elpihen elcsendesedik ez a mély tudás,hogy egy vékony fátyol elválaszt ettől a beavató kaputól....

Amikor pár éve komoly Női betegség ütötte fel a fejét az életemben akkor persze először én sem tudtam mást tenni csak egy pár pillanatig megpihenni abban a belső csendben amit a fél-elem a fájdalom és a kétségbeesés hozott létre bennem...majd lassan emlékezni kezdtem a bennem lévő tudásra és arra a sok sok csodálatos technikára amit a gurumtól tanultam aki akkor már elhagyta a fizikai világot....így meghívtam magamhoz az összes emléket, téren és időn túlról hogy az ősi tudás kinyíljon újra bennem.....

6 hetet adhattam magamnak akkor és lám Csoda történt !!!
Ezt a Csodát szeretném megosztani megtanítani Neked.... ha mint Nő szivesen magadba hívnád és megerősítenéd a Varázslónői minőségedet!!

A Work-shop témái:
- Mágikus praktikák
- Szakrális Női "gyógyító"táska
- Hogyan lehetsz "Alakváltó "
- Mi is az a Macerátum?
- Fűben , fában, térben..
- Hol is van a fiatalság forrása ?
- Bájitalok Bájételek
- Energia Titkok
A Work-shopon sok sok gyakorlati tanács és azonnal alkalmazható gyógyító technika is a birtokodba kerül valamint egy női tudás tár amivel könnyedén "Varázsolhatsz" boldog ,egészséges ,bőségben ringatózó létet önmagad és a környezeted számára!

Fontos!!! Bejelentkezés a korlátozott létszám miatt szükséges : gyarmati.judith@gmail.com

A Work-shopot III.részesre terveztem a holisztikus szemlélet jegyében.... aki mindhárom Work-shopon rész vesz az Ajándékba kap 6 darab meditációs hanganyagot ,egy telehold rituálét és egy "Varázslónő" kezdő csomagot sok sok különlegességgel valamint a három alkalmon egyidejű befizetése esetén kedvezményt kap a díjból is !


Bejelentkezés és infó : gyarmati.judith@gmail.com

 Szeretettel és Öleléssel
Judith



Ezzel a Csodálatos dallal szeretném megteremteni a hangulatot a hétvégi Varázslónő Work-shophoz!!

Nincsenek megjegyzések: